Golf IV 4x4

Polyuretánové silentbloky pre Volkswagen Golf IV 4x4

Golf IV 4x4
Audi A3 predné silentblokyAudi A3 zadne silentbloky

Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda OctaviaAudi A3Audi TTVolkswagen New BeetleSeat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol modern&yac...

Audi A3 predné silentblokyAudi A3 zadne silentbloky

Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda OctaviaAudi A3Audi TTVolkswagen New BeetleSeat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

Golf 4 generácie bol predstavený v roku 1997. Prvýkrát sa objavila vrcholová verzia R32 s automatickou dvojspojkovou prevodovkou DSG. Okrem verzie hatchback a kombi, bol v ponuke aj kabriolet a sedan pod názvom Bora.

Silentbloky STRONGFLEX pre Volkswagen Golf IV 4x4

Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

Silentbloky powerflex na Volkswagen Golf IV 4x4

polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Volkswagen Golf IV 4x4 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

viac...
Zobrazených 1 - 50 z 50 položiek