Focus

Polyuretánové silentbloky pre Ford Focus

Podkategórie:

  • Focus MK I 98-05

    Ford Focus 1. generácie je malý hatchback vyrábaný od roku 1998 do roko 2004. Ako jeden z mála hatchbackov mal Focus vzadu viac-prvkovú nápravu. Dostpné zážihové motory boli 1,4 1,6 1,8 2,0 a vznetový motor 1.8 TDCI.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Ford Focus MK I 98-05

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Ford Focus MK I 98-05

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Ford Focus MK I 98-05 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Focus MK I 98-05 ST&RS

    Okrem klasických modelov bol Focus RS ponúkaný aj vo verzií ST a RS. Verzia ST mala atmosferický 2,0 benzínový motor s výkonom 170 koní, model RS mal 2.0 preplňovaný turbom o výkone 215 koní. Motor mal 5-stupňovú prevodovku Ford so samosvorným diferenciálom Quaife.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Ford Focus MK I 98-05 ST&RS

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Ford Focus MK I 98-05 ST&RS

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Ford Focus MK I 98-05 ST&RS dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Focus MK II 05-10

    Druhá generácia Fordu Focus bola predstavená v Paríži v roku 2004. Okrem trojdverovej a päťdverovej verzie, bol Focus dostupný ako kombík, sedan aj cabrio. V roku 2008 bol predstavený facelift, ktorý mal iné predné svetla, nárazník aj kapotu, nová bola aj automatická prevodovka „powershift“ a tiež 2.0 TDCI dieslový motor.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Ford Focus MK II 05-10

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Ford Focus MK II 05-10

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Ford Focus MK II 05-10 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Focus MK II 05-10 ST&RS

    Honda Accord silentbloky

    Honda Accord silentbloky

    Druhá generácia Focusu priniesla opäť aj vrcholové verzie ST a RS. Oba modeli mali pod kapotou 2,5 päťválec s 225 resp. 305 koňmi. Verzia RS mala výrazne rozšírené blatníky, aerodynamický predok a zadné krídlo ako odkaz na úspešný rally špecíál Focus WRC.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Ford Focus MK II 05-10 ST&RS

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Ford Focus MK II 05-10 ST&RS

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Ford Focus MK II 05-10 ST&RS dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Focus MK III 10-

    Najnovšia generácia Fordu Focus bola predstavená na autosalóne Detroite. Automobil bude vyrábaný ako 4-dverový sedan a 5-dverový hatchback. Novinkou boli nové preplňované zážihové motory 1,6 SCTi a 2,0 SCTi kategórie EcoBoost.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Focus Mk III 10-

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Focus Mk III 10-

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Focus Mk III 10- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Focus MK III 10- ST

    Začiatkom leta 2012 (UK) / koncom roka 2012 v USA spoločnosť Ford ponúkla nový hot hatch Focus Focus ST, ktorý sa prvýkrát objavil na autosalóne v Paríži v roku 2010 a potom na autosalóne vo Frankfurte v roku 2011, keď boli oznámené ďalšie podrobnosti, vrátane dostupnosť verzie kombi (kombi) pre európske trhy a možnosť verzie športového sedanu pre trhy severnej Ameriky

    Silentbloky STRONGFLEX pre Focus Mk Iii 10 St

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Focus Mk Iii 10 St

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Focus Mk Iii 10 St dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Focus MK III 16- RS

    Na ženevskom autosalóne v roku 2015 bol predstavený MKIII Ford Focus RS s turbo motorom o objeme 2,3 litra. V Focus RS samotný motor produkuje 350 koní (355 PS; 261 kW) pri 6000 ot./min. A 350 lb (ft (475 N )m) pri krútiacom momente 3200 ot./min.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Focus Mk Iii 10 Rs

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Focus Mk Iii 10 Rs

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Focus Mk Iii 10 Rs dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Ford Focus


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Ford Focus spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Ford Focus v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím