Žiadne produkty
Ceny s DPH
Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda Octavia, Audi A3, Audi TT, Volkswagen New Beetle, Seat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol modern&yac...
Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda Octavia, Audi A3, Audi TT, Volkswagen New Beetle, Seat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Subcategories
Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda Octavia, Audi A3, Audi TT, Volkswagen New Beetle, Seat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda Octavia, Audi A3, Audi TT, Volkswagen New Beetle, Seat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda Octavia, Audi A3, Audi TT, Volkswagen New Beetle, Seat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Golf Golf IV spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Golf Golf IV v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: