Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
V roku 1996 bola kompeltne zmenená platforma Lancer Evolution. motor bol otočený o 180 stupňov, pod kapotu sa dostal 2.0 motor s nový turbom, tak isto predstavili systém Active Yaw Control. Lancer Evolution 5 ma vynovený dizajn, motor dostal iné vačkové hriadele a iné turbo. Lancer Evo 6 sa orientoval hlavne na chladenie a výdrž motora, preto mo...
V roku 1996 bola kompeltne zmenená platforma Lancer Evolution. motor bol otočený o 180 stupňov, pod kapotu sa dostal 2.0 motor s nový turbom, tak isto predstavili systém Active Yaw Control. Lancer Evolution 5 ma vynovený dizajn, motor dostal iné vačkové hriadele a iné turbo. Lancer Evo 6 sa orientoval hlavne na chladenie a výdrž motora, preto motor dostal väčší intercooler, väčší chladič, titánové lopatky turba.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Mitsubishi Evo IV - V - VI dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
V roku 1996 bola kompeltne zmenená platforma Lancer Evolution. motor bol otočený o 180 stupňov, pod kapotu sa dostal 2.0 motor s nový turbom, tak isto predstavili systém Active Yaw Control. Lancer Evolution 5 ma vynovený dizajn, motor dostal iné vačkové hriadele a iné turbo. Lancer Evo 6 sa orientoval hlavne na chladenie a výdrž motora, preto motor dostal väčší intercooler, väčší chladič, titánové lopatky turba.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Mitsubishi Evo IV - V - VI dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Lancer Evolution EVO IV - V - VI spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Lancer Evolution EVO IV - V - VI v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: