A3 8V pevná náprava

Polyuretánové silentbloky pre Audi A3 8V Pevna Naprava

A3 8V pevná náprava

Vozidlo bolo predstavené na autosalóne v Ženeve v roku 2012 a bolo uvedené do predaja v Európe v septembri 2012. Prvé vozidlo využívajúce flexibilnú modulárnu platformu Volkswagen Group MQB, tretia generácia je k dispozícii ako trojdverový hatchback, päťdverový „Sportback“, štvordverový sedan, ktorý priamo konkuruje triede CLA Mercedes-Benz a dv...

Vozidlo bolo predstavené na autosalóne v Ženeve v roku 2012 a bolo uvedené do predaja v Európe v septembri 2012. Prvé vozidlo využívajúce flexibilnú modulárnu platformu Volkswagen Group MQB, tretia generácia je k dispozícii ako trojdverový hatchback, päťdverový „Sportback“, štvordverový sedan, ktorý priamo konkuruje triede CLA Mercedes-Benz a dvojmiestne Cabrio.

Silentbloky STRONGFLEX pre Audi A3 8V Pevna Naprava

Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

Silentbloky powerflex na Audi A3 8V Pevna Naprava

polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Audi A3 8V Pevna Naprava dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

viac...
Zobrazených 1 - 34 z 34 položiek
Zobrazených 1 - 34 z 34 položiek

Vozidlo bolo predstavené na autosalóne v Ženeve v roku 2012 a bolo uvedené do predaja v Európe v septembri 2012. Prvé vozidlo využívajúce flexibilnú modulárnu platformu Volkswagen Group MQB, tretia generácia je k dispozícii ako trojdverový hatchback, päťdverový „Sportback“, štvordverový sedan, ktorý priamo konkuruje triede CLA Mercedes-Benz a dvojmiestne Cabrio.

Silentbloky STRONGFLEX pre Audi A3 8V Pevna Naprava

Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

Silentbloky powerflex na Audi A3 8V Pevna Naprava

polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Audi A3 8V Pevna Naprava dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre 8V  13- A3 8V pevná náprava


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre 8V  13- A3 8V pevná náprava spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre 8V  13- A3 8V pevná náprava v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím