Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
V roku 1979 sa predstavila tretej generácie, v ktorej sa v roku 1980 objavil prvý dieselový motor. V roku 1981 bol vyrobený už päťmiliónty kus. Tretia generácia bola tiež prvou, u ktorej sa objavil pohon všetkých kolies. Boli tiež predstavené varianty Caravelle (1983) na prepravu osôb a Multivan komfortne vybavená ako osobný automobil.
V roku 1979 sa predstavila tretej generácie, v ktorej sa v roku 1980 objavil prvý dieselový motor. V roku 1981 bol vyrobený už päťmiliónty kus. Tretia generácia bola tiež prvou, u ktorej sa objavil pohon všetkých kolies. Boli tiež predstavené varianty Caravelle (1983) na prepravu osôb a Multivan komfortne vybavená ako osobný automobil.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Vw T25 T3 79-92 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
PFF85-1005-23
80Sha - Standart
4
PFF85-1004-19
80Sha - Standart
4
V roku 1979 sa predstavila tretej generácie, v ktorej sa v roku 1980 objavil prvý dieselový motor. V roku 1981 bol vyrobený už päťmiliónty kus. Tretia generácia bola tiež prvou, u ktorej sa objavil pohon všetkých kolies. Boli tiež predstavené varianty Caravelle (1983) na prepravu osôb a Multivan komfortne vybavená ako osobný automobil.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Vw T25 T3 79-92 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Transporter T25/T3 79-92 spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Transporter T25/T3 79-92 v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: