Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopický...
Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopickými tlmičmi. V auguste 1983 sa objavila verzia Syncro s pohonom 4×4. Odvodený sedan bol predstavený v januári 1984 a niesol opäť označenie Jetta. V roku 1989 prešiel Golf faceliftom keď získal väčšie nárazníky. Celkovo bolo vyrobených 6,3 milióna vozidiel druhej generácie, pričom v júni 1988 bol vyrobený desaťmiliónty kus typu Golf. Konkurentmi druhej generácie boli vozidlá Opel Kadett E, Ford Escort, Nissan Sunny,Mazda 323, Fiat Ritmo, Fiat Tipo, Peugeot 309 a Audi 80.
Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazde nerovnosťami. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rozsypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie.
Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopickými tlmičmi. V auguste 1983 sa objavila verzia Syncro s pohonom 4×4. Odvodený sedan bol predstavený v januári 1984 a niesol opäť označenie Jetta. V roku 1989 prešiel Golf faceliftom keď získal väčšie nárazníky. Celkovo bolo vyrobených 6,3 milióna vozidiel druhej generácie, pričom v júni 1988 bol vyrobený desaťmiliónty kus typu Golf. Konkurentmi druhej generácie boli vozidlá Opel Kadett E, Ford Escort, Nissan Sunny,Mazda 323, Fiat Ritmo, Fiat Tipo, Peugeot 309 a Audi 80.
Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazde nerovnosťami. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rozsypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie.
Prvá generácia VW Golf bola prvýkrát predstavená v Európe v roku 1974. Model GTI mal motor 1,8 a výkon 110 koní. Známy bol svojou lahkou váhou a mrštnosťou.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Volkswagen Golf I dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopickými tlmičmi. V auguste 1983 sa objavila verzia Syncro s pohonom 4×4. Odvodený sedan bol predstavený v januári 1984 a niesol opäť označenie Jetta. V roku 1989 prešiel Golf faceliftom keď získal väčšie nárazníky. Celkovo bolo vyrobených 6,3 milióna vozidiel druhej generácie, pričom v júni 1988 bol vyrobený desaťmiliónty kus typu Golf. Konkurentmi druhej generácie boli vozidlá Opel Kadett E, Ford Escort, Nissan Sunny,Mazda 323, Fiat Ritmo, Fiat Tipo, Peugeot 309 a Audi 80.
Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazde nerovnosťami. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rozsypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie.
Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopickými tlmičmi. V auguste 1983 sa objavila verzia Syncro s pohonom 4×4. Odvodený sedan bol predstavený v januári 1984 a niesol opäť označenie Jetta. V roku 1989 prešiel Golf faceliftom keď získal väčšie nárazníky. Celkovo bolo vyrobených 6,3 milióna vozidiel druhej generácie, pričom v júni 1988 bol vyrobený desaťmiliónty kus typu Golf. Konkurentmi druhej generácie boli vozidlá Opel Kadett E, Ford Escort, Nissan Sunny,Mazda 323, Fiat Ritmo, Fiat Tipo, Peugeot 309 a Audi 80.
Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazde nerovnosťami. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rozsypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie.
Prvá generácia VW Golf bola prvýkrát predstavená v Európe v roku 1974. Model GTI mal motor 1,8 a výkon 110 koní. Známy bol svojou lahkou váhou a mrštnosťou.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Volkswagen Golf I dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Golf Golf I (74-83) spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Golf Golf I (74-83) v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: