Golf

Golf
NULLNULL

Silentbloky na Volkswagen Golf 

Subcategories

  • Golf I

    Golf 1 predné silentblokyGolf 1 zadne silentbloky

  • Golf II

    Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopickými tlmičmi. V auguste 1983 sa objavila verzia Syncro s pohonom 4×4. Odvodený sedan bol predstavený v januári 1984 a niesol opäť označenie Jetta. V roku 1989 prešiel Golf faceliftom keď získal väčšie nárazníky. Celkovo bolo vyrobených 6,3 milióna vozidiel druhej generácie, pričom v júni 1988 bol vyrobený desaťmiliónty kus typu Golf. Konkurentmi druhej generácie boli vozidlá Opel Kadett E, Ford EscortNissan Sunny,Mazda 323Fiat RitmoFiat TipoPeugeot 309 a Audi 80.

    Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazde nerovnosťami. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rozsypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie.

    Druhý Golf sa objavil v auguste 1983. Rázvor sa predĺžil o 75 mm, dĺžka o 180 mm a šírka o 5 mm. Vozidlo bolo ťažšie o 120 kg. Druhá generácia je tiež známa tým, že sa v nej prvýkrát objavila výkon turba. Vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu nápravu s variabilnou tuhosťou. Pruženie zabezpečovali vinuté pružiny s teleskopickými tlmičmi. V auguste 1983 sa objavila verzia Syncro s pohonom 4×4. Odvodený sedan bol predstavený v januári 1984 a niesol opäť označenie Jetta. V roku 1989 prešiel Golf faceliftom keď získal väčšie nárazníky. Celkovo bolo vyrobených 6,3 milióna vozidiel druhej generácie, pričom v júni 1988 bol vyrobený desaťmiliónty kus typu Golf. Konkurentmi druhej generácie boli vozidlá Opel Kadett E, Ford EscortNissan Sunny,Mazda 323Fiat RitmoFiat TipoPeugeot 309 a Audi 80.

    Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazde nerovnosťami. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rozsypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie.

  • Golf III

    Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW). Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

    Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW). Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

  • Golf IV

    Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda OctaviaAudi A3Audi TTVolkswagen New BeetleSeat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

    Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda OctaviaAudi A3Audi TTVolkswagen New BeetleSeat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

  • Golf V

    Volkswagen Golf V sa vyrábal od roku 2003 až do roku 2008. Oproti predchodcovi je vyšší o 41 mm, širší o 24 mm a dlhší o 55 mm. Rázvor sa predĺžil o 69 mm. Prvýkrát od druhej generácie sa objavilo aj terénne vyhotovenie s názvom CrossGolf (odvodené z Golfu plus) nadväzujúce na Golf Country, ktorý bol odvodený z druhej generácie. Okrem športovej verzie GTI existuje aj variant R32, ktorá má oproti GTI pohon všetkých kolies. Výkon verzie R32 je 184 kW, najvyššia rýchlosť 250 km/h a vozidlo zrýchli na 100 km/h za šesť a pol sekundy. Najvyššia výbava Exclusive vychádza z výbavy Highline. Má športový podvozok, sedemnásťpalcové kolesá z ľahkých zliatin, vyhrievané sedadlá a kožené prvky v interiéri. Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf V často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf V  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf V silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

    Volkswagen Golf V sa vyrábal od roku 2003 až do roku 2008. Oproti predchodcovi je vyšší o 41 mm, širší o 24 mm a dlhší o 55 mm. Rázvor sa predĺžil o 69 mm. Prvýkrát od druhej generácie sa objavilo aj terénne vyhotovenie s názvom CrossGolf (odvodené z Golfu plus) nadväzujúce na Golf Country, ktorý bol odvodený z druhej generácie. Okrem športovej verzie GTI existuje aj variant R32, ktorá má oproti GTI pohon všetkých kolies. Výkon verzie R32 je 184 kW, najvyššia rýchlosť 250 km/h a vozidlo zrýchli na 100 km/h za šesť a pol sekundy. Najvyššia výbava Exclusive vychádza z výbavy Highline. Má športový podvozok, sedemnásťpalcové kolesá z ľahkých zliatin, vyhrievané sedadlá a kožené prvky v interiéri. Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf V často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf V  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf V silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

  • Golf VI

  • Golf VII
    NULLNULL

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Volkswagen Golf


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Volkswagen Golf spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Volkswagen Golf v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím