Golf III

Golf III

Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre špo...

Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW). Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW). Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

Zvačšiť obrázky náprav

Silentbloky na Golf Golf III 

Subcategories

  • Golf III 92-97

    Golf 1 predné silentblokyGolf 1 zadne silentbloky

    Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW). 

    Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

  • Golf III 4x4

    Golf 2 predné silentblokyGolf 2 zadne silentbloky

    Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW). 

    Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III  za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :) 

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Golf Golf III


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Golf Golf III spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Golf Golf III v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím

Zobrazených 1 - 1 z 1 položeik
Zobrazených 1 - 1 z 1 položeik

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Golf Golf III


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Golf Golf III spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Golf Golf III v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím