Žiadne produkty
Ceny s DPH
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v ro...
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Podkategórie:
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Octavia Octavia I 96-04 spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Octavia Octavia I 96-04 v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: