Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Honda Civic 5 generácie EG EH EJ silentbloky
Honda Civic 4.generácie došla na trh v roku 1988. Auto malo unikátnu dvoj-ramenovú prednú nápravu a viac-prvkovú zadnú nápravu, čo bolo absolutne prelomové riešenie. V najvýkonnejšej verzií sa predstavil prvýkrát systém VTEC kde motor B16A1 dosahoval výkon 160koní.
Honda Civic 5 generácie EG EH EJ silentbloky
Honda Civic 4.generácie došla na trh v roku 1988. Auto malo unikátnu dvoj-ramenovú prednú nápravu a viac-prvkovú zadnú nápravu, čo bolo absolutne prelomové riešenie. V najvýkonnejšej verzií sa predstavil prvýkrát systém VTEC kde motor B16A1 dosahoval výkon 160koní.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Honda Civic IV 88-91 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Honda Civic 5 generácie EG EH EJ silentbloky
Honda Civic 4.generácie došla na trh v roku 1988. Auto malo unikátnu dvoj-ramenovú prednú nápravu a viac-prvkovú zadnú nápravu, čo bolo absolutne prelomové riešenie. V najvýkonnejšej verzií sa predstavil prvýkrát systém VTEC kde motor B16A1 dosahoval výkon 160koní.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Honda Civic IV 88-91 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Civic Civic IV (88-91) EC/ED/EE/EF spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Civic Civic IV (88-91) EC/ED/EE/EF v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: