Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia...
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Druhá generácia Fabie 5J prišla do výroby v roku 2008. Predok auta zdieľa s modelom Roomster. Vrcholom ponuky bol model Fabia RS s motorom 1.4 TSI a výkonom 132kw.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Skoda Fabia II 08- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
PFF85-620R
65Sha - Diesel - Mäkší motorový
20
221072B
80Sha - Standart
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Návrat výroby Škody Octavia znamenal rok 1996, kedy sa spustil predaj modelu, ktorého vývoj začal v roku 1992. Keďže výrobca kládol veľký dôraz na bezpečnosť, interiér disponoval prednými i bočnými airbagmi, ktoré boli v tej dobe charakteristické hlavne pre vyššie triedy automobilov. V roku 1998 sa začala vyrábať Škoda Octavia Combi.Octavia v roku 2002 prešla faceliftom. Pri konci výroby v roku 2004 bol vyrobený miliónty kus Octavie, ktorá sa vyrábala v karosárskych verziách liftback a combi.
Prvá generácia disponuje širokou škálou agregátou zážihových motorov od 1.4 MPI (44 kW) až po najsilnejšiu verziu 1.8 T (132 kW) a tiež dieslových motorov od 1.9 SDI (50 kW) až po 1.9 TDI PD (96 kW). Pôvodné gumené silentbloky Škoda Octavia I často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Škoda Octavia I za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Škoda Octavia I silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Druhá generácia Fabie 5J prišla do výroby v roku 2008. Predok auta zdieľa s modelom Roomster. Vrcholom ponuky bol model Fabia RS s motorom 1.4 TSI a výkonom 132kw.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Skoda Fabia II 08- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Fabia Fabia II 5J (08-14) spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Fabia Fabia II 5J (08-14) v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: