Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
16V Integrale bol vyvinutý na rally, predstavený na Ženevskom autosalóne v roku 1989 a na San Remo Rally 1989 zvíťazil. Vyznačoval sa zvýšeným stredom kapoty pre nový 16 ventilový motor, ako aj širšími kolesami a pneumatikami a novými identifikačnými znakmi vpredu a vzadu. Rozdelenie krútiaceho momentu bolo zmenené na 47% vpredu a 53% vzadu.
16V Integrale bol vyvinutý na rally, predstavený na Ženevskom autosalóne v roku 1989 a na San Remo Rally 1989 zvíťazil. Vyznačoval sa zvýšeným stredom kapoty pre nový 16 ventilový motor, ako aj širšími kolesami a pneumatikami a novými identifikačnými znakmi vpredu a vzadu. Rozdelenie krútiaceho momentu bolo zmenené na 47% vpredu a 53% vzadu.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Lancia Integrale 16V dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
PFR30-311BLK
95Sha - Race - najtvrdší
17
16V Integrale bol vyvinutý na rally, predstavený na Ženevskom autosalóne v roku 1989 a na San Remo Rally 1989 zvíťazil. Vyznačoval sa zvýšeným stredom kapoty pre nový 16 ventilový motor, ako aj širšími kolesami a pneumatikami a novými identifikačnými znakmi vpredu a vzadu. Rozdelenie krútiaceho momentu bolo zmenené na 47% vpredu a 53% vzadu.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Lancia Integrale 16V dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Lancia Integrale 16V spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Lancia Integrale 16V v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: