Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Okrem štandartných motorov pre Citroen Saxo bola dostupná aj športová verzia VTS s motorom 1,6 16V (NFX), ktorá je do dnes veľmi obľúbená, vďaka príjemnému výkonu a nízkej hmotnosti. Tento motor bol použitý tiež v dvojičke 106 GTI. Okrem iného motoru bolo auto jednoducho rozpožnateľné Vďaka rozšireným blatníkom na oboch nápravách.
Okrem štandartných motorov pre Citroen Saxo bola dostupná aj športová verzia VTS s motorom 1,6 16V (NFX), ktorá je do dnes veľmi obľúbená, vďaka príjemnému výkonu a nízkej hmotnosti. Tento motor bol použitý tiež v dvojičke 106 GTI. Okrem iného motoru bolo auto jednoducho rozpožnateľné Vďaka rozšireným blatníkom na oboch nápravách.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Citroen Saxo (VTS) dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Okrem štandartných motorov pre Citroen Saxo bola dostupná aj športová verzia VTS s motorom 1,6 16V (NFX), ktorá je do dnes veľmi obľúbená, vďaka príjemnému výkonu a nízkej hmotnosti. Tento motor bol použitý tiež v dvojičke 106 GTI. Okrem iného motoru bolo auto jednoducho rozpožnateľné Vďaka rozšireným blatníkom na oboch nápravách.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Citroen Saxo (VTS) dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Saxo Saxo VTS (96-03) spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Saxo Saxo VTS (96-03) v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: