Žiadne produkty
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Nakúp ešte za 100 € a poštovné budeš mať ZDARMA!
Podkategórie:
Tretia generácia sa vyrábala v rokoch 1991-1997. V roku 1993 sa objavila aj verzia cabrio a verzie Syncro s pohonom 4×4. Táto generácia urobila pokrok najmä po stránke bezpečnosti. Základným agregátom bol motor 1,4 l (44 kW, 116 Nm pri 2800 ot./min), z ďalších 1,6 (55 kW), 1,8 (55 kW) a 1,8 (66 kW). V roku 1996 pribudol ešte 1,6 (74 kW). Pre športovejšieho vodiča tu boli dvojlitre v osemventilová (85 kW) alebo šestnásťventilová verzia (105 kW). Posledné menované boli dodávané s označením GTI. Špičkovou verziou bol model VR6. Technicky zaujímavý šesťvalec má valce do V, ale uhol, ktorý dva rady valcov zvierajú má len 15 stupňov. Dieselové motory boli 1,9 l a boli dodávaný v atmosférickej verzii (47 kW) alebo s turbodúchadlom (55 kW). Prevratnou novinkou bol v roku 1993 motor s priamym vstrekovaním nafty 1,9 TDI (66 kW).
Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf III často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf III za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf III silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Golf 3 generácie prišiel na trh v roku 1992. Okrem verzie hatchback a kombi, bola predstavená aj verzia Cabrio. V múzeu Volkswagen je limitovaná verzia A59 s pohonom 4x4 a výkonom 275 koní.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Volkswagen Golf III 92-97 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Štvrtá generácia (A4/Typ 1J, 1997-2003). Objavila sa prvýkrát v roku 1997 a už o rok neskôr sa stala najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. Podvozkovú platformu automobil zdieľal s koncernovými súrodencami Škoda Octavia, Audi A3, Audi TT, Volkswagen New Beetle, Seat Léon a Seat Toledo II. Najslabším motorom bol moderný 16 ventilový motor s objemom 1,4 litra a výkonom 55 kW. Potom 1,6/74 kW, ďalej 1,8 s päťventilovou technikou s výkonom 92 kW a rovnaký motor s turbom - 110 kW a 2,3 V5/110 kW. Z priamovstrekovacích dieselov boli vyrábané 3: 1,9 SDI (bez turba) - 50 kW, 1,9 TDI/66 a 1,9 TDI/81 kW. Všetky verzie okrem 1,9 SDI a 1,8 turbo bolo možné vybaviť štvorstupňovou automatickou prevodovkou. Opäť sa objavila verzia Syncro s pohonom 4x4.Pôvodné gumené silentbloky Volkswagen Golf IV často spôsobujú "búchanie" od náprav pri prejazdne nerovností. Výmenou silentblokov na Volkswagen Golf IV za polyuretánové získate presnejšie ovládateľné vozidlo pri zachovaní takmer rovnakého komfortu ako pri gumených. Nie je vylúčené, že pôvodné Volkswagen Golf IV silentbloky sa po 10 rokoch rokoch doslova roztrhnú alebo "rosypú". Skontrolujte svoje nápravy alebo rovno preventívne objednajte polyuretánové riešenie :)
Golf 3 generácie prišiel na trh v roku 1992. Okrem verzie hatchback a kombi, bola predstavená aj verzia Cabrio. V múzeu Volkswagen je limitovaná verzia A59 s pohonom 4x4 a výkonom 275 koní.
Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM
polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Volkswagen Golf III 4x4 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.
Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Golf Golf III spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Golf Golf III v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu:
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Golf Golf III spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Golf Golf III v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: