Fiat

Polyuretánové silentbloky pre Fiat

Podkategórie:

  • 124 Spider 16-xx

    Na základe štvrtej generácie Mazda MX-5 Miata roadster a vyrobenej spolu s MX-5 v závode Maziro Hirošima 124 zdieľa svoju platformu, mechaniku, interiér a horný mechanizmus s MX-5 – rozličnosť začína motorom FCA, ktorý bol skonštruovaný a vyrobený s preplňovaným motorom Multiair, jedinečne vyladenými tlmičmi nárazov, jedinečným vonkajším dizajnom a mierne zvýšenou dĺžkou a prepravnou kapacitou nad MX-5.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 124 Spider 16-

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 124 Spider 16-

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 124 Spider 16- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 125p 1300/1500

    Fiat 125p bolo auto vyrábané medzi rokmi 1967 až 1991. Jeho prezývka bola aj polský Fiat. Originál Fiat 125 ma svetlá hranaté, naproti tomu Fiat 125p má svetlá guľaté.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 125p 1300-1500

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 125p 1300-1500

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 125p 1300-1500 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 126p 72-99

    Fiat 126p sa vyrábal v rokoch 1972-2000. Polski Fiat 126p bol vyrábaný v Poľsku od roku 1973 až do roku 2000. Pod licenciou sa vyrábal aj ako FSM a tiež Zastava v Juhoslávií.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 126p 72-99

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 126p 72-99

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 126p 72-99 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 500 57-75

    Fiat 500, označovaný aj ako Nuova 500, je malý osobný automobil vyrábaný talianskou automobilkou Fiat medzi rokmi 1957 až 1975. Nástupca úspešného modelu Fiat 500 Topolino sa stal vďaka svojim módnym zaobleným tvarom, malým rozmerom a nízkej cene jedným z najúspešnejších ľudových vozidiel. Za 18 rokov produkcie zišlo z výrobných pásov vyše 3 500 000 exemplárov a dokázalo tak doslova postaviť veľkú časť Taliansko

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 500 57-75

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 500 57-75

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 500 57-75 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 500 (07-18)

    Fiat, ktorý bol prvýkrát predstavený v máji 2006, predstavil úplne nový štvormiestny trojdverový model hatchback 500 v marci 2007 - päťdesiat rokov po predstavení prvého modelu Fiat 500. Dizajn modelu Fiat 500 z roku 2007 vychádza z koncepcie Fiat Trepiùno z roku 2004. Nový model sa vyznačuje výrazným retro štýlom - podľa vzoru Volkswagen New Beetle a BMW MINI - ako moderná interpretácia originálneho modelu Fiat 500 s motorom Dante Giacosa z roku 1957.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 500 07-18

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 500 07-18

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 500 07-18 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 600 55-69

    Fiat 600 je malý osobný automobil, ktorý produkovala talianska automobilová spoločnosť Fiat v rokoch 1955 až 1969. Je 3,22 m dlhý, dvojdverový, na svoju dobu hospodárny automobil so štyrmi strunovými sedadlami. Motor je umiestnený vzadu za zadnou nápravou, typ Tudor.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 600 55-69

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 600 55-69

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 600 55-69 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 850 64-73

    Fiat 850 je taliansky osobný automobil, typovo odvodený od Fiatu 600. Model 850 bol stále dvojdverový, s motorom vzadu a mal mnohé mechanické prvky modelu 600. Mal však novú priestrannejšiu karosériu a nový 4-valcový vodou chladený motor s objemom 843 cm³.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 850 64-73

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 850 64-73

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 850 64-73 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 1100 1200 57-60

    Fiat 1100 je auto nižšej strednej triedy (segment C) vyrábaný od roku 1953 do roku 1969 talianskou automobilkou Fiat. Jednalo sa o úplne novú náhradu za Fiat 1100 E, ktorý vychádzal z predvojnového modelu Fiat 508 C Balilla 1100.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat 1100 1200 57-60

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat 1100 1200 57-60

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat 1100 1200 57-60 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Barchetta 95-05

    Fiat Barchetta je malý roadster vyrábaný od roku 1995 do roku 2005. Názov „barchetta“ znamená po taliansky ľod. Dostupný bol s motorom 1,8, ktorý mal výkon 129 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Barchetta 95-05

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Barchetta 95-05

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Barchetta 95-05 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Brava 95-01

    Fiat Barava bol vyrábaný v rokoch 1995 až 2001. Bravo je 3 dverový hatchback a Brava 5 dverový hatchback. Vrcholová verzia HGT mala pod kapotou 5 válec s výkonom 155 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Brava 95-01

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Brava 95-01

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Brava 95-01 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Bravo 95-01

    Fiat Barava bol vyrábaný v rokoch 1995 až 2001. Bravo je 3 dverový hatchback a Brava 5 dverový hatchback. Vrcholová verzia HGT mala pod kapotou 5 válec s výkonom 155 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Bravo 95-01

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Bravo 95-01

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Bravo 95-01 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Bravo 07-14

    Fiat Bravo je automobil nižšej strednej triedy talianskej automobilky Fiat. Prvýkrát bol predstavený v talianskom Ríme v roku 2007 a neskôr na Ženevskom autosalóne. Vo výrobnom programe nahradil model Stilo.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Bravo 07-14

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Bravo 07-14

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Bravo 07-14 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Cinquecento 91-98

    Fiat Cinquecento predstavuje malé mestské vozidlo vyrábané od roku 1991 do roku 1998. V roku 1998 bol nahradený Fiatom Seicento. Dostupný bol s motormi 0,7, 0,9 a 1,1.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Cinquecento 91-98

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Cinquecento 91-98

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Cinquecento 91-98 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Coupe 93-00

    Fiat Coupe bol vyrábaný medzi rokmi 1993 až 2000. Vozidlo má nezabudnuteľné hranaté tvary. Vrcholová verzia 2,0 20V Turbo s radovým 5 valcom mala 220 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Coupe 93-00

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Coupe 93-00

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Coupe 93-00 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Croma 05-11

    Fiat Croma druhej generácie prišiel na trh v roku 2005. Päť miestny kombík zdielal komponenty s Opel Vectra a Saab 9-3. Croma mala v štandarte ABS a v EuroNCAP získala 5 hviezdičiek.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Croma 05-11

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Croma 05-11

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Croma 05-11 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Ducato 06-11

    Fiat Ducato predstavuje obľúbenú dodávku od talianskej značky. Ducato zdiela diely s Citroen Jumper a Peugeot Boxer. Výroba bola ukončená v roku 2011.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Ducato 06-11

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Ducato 06-11

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Ducato 06-11 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Fiorino (Qubo) 07-

    Fiat Fiorino je malé talianske úžitkové auto. Tretia generácia sa vyrába od roku 2007 až do dnes. Auto zdiela platformu s Citroenom Nemo a Peugeot Bipper

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Fiorino (Qubo) 07-

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Fiorino (Qubo) 07-

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Fiorino (Qubo) 07- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Linea 07-

    Fiat Linea patrí do série kompaktných sedanov. Tento model bol vyrábaný od roku 2007 do roku 2016 v Turecku. Okrem klasických Fiat motorov Fire a MultiJet sa v roku 2010 pripojil agregát E.torQ na ethanol.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Linea 07-

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Linea 07-

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Linea 07- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Marea

    Fiat Marea vyrábaný v rokoch 1996 až 2002. Bol dostupný v dvoch verziach : Marea a Marea Weekend. Nasledovník modelu Marea sa stal Fiat Stilo Multiwagon.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Marea

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Marea

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Marea dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Punto
  • Seicento 98-08

    Fiat Seicento generácia 187 bol predstavený ako nasledovník Cinquecenta v roku 1998. Okrem dvoch benzínových motorov bol dostupný aj jeden elektrický. V testoch EuroNCAP dostalo Seicento len 1.5 hviezdičky čo bolo v tej dobe najhorší výsledok

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Seicento 98-08

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Seicento 98-08

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Seicento 98-08 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Scudo 95-07

    Vyrábal sa medzi rokmi 1995 až 2007. modernizovaná bol v roku 2004. Technicky aj vzhľadovo je zhodný s automobilmi Fiat Scudo a Citroën Jumpy v prvej generácii. K dispozícii bola kopa variantov modelu, napríklad furgon (tzn. Skriňová dodávka), predĺžený furgon alebo verzie na prepravu osôb.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Scudo 95-07

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Scudo 95-07

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Scudo 95-07 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Stilo 01-10

    Fiat Stilo je automobil nižšej strednej triedy, ktorý v rokoch 2001 až 2010 vyrábala talianska automobilka Fiat. Vyrábal sa v karosárskych verziách 3 a 5-dverový hatchback a 5-dverové kombi (MultiWagon). 3 a 5-dverové verzie nahradili v roku 2001 modely Fiat Bravo/Brava a v roku 2002 nasledovala verzia MultiWagon.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Stilo 01-10

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Stilo 01-10

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Stilo 01-10 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Tipo 88-95

    iat Tipo je hatchback nižšej strednej triedy, ktorý v rokoch 1988 až 1995 vyrávala automobilka Fiat. V roku 1993 prešiel modernizáciou (bola zmenená predná časť, zlepšila sa antikorózna ochrana a bezpečnosť). Výroba Fiatu Tipo bola v Taliansku ukončená v roku 1995.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Tipo 88-95

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Tipo 88-95

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Tipo 88-95 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Uno 83-02

    Fiat Uno je malý automobil, ktorý bol uvedený na trh v roku 1983. Okrem benzinových motorov 1,0 1,1 1,4 1,5 boli dostupné aj dieslové agregáty 1,4D 1,7D a 1,9D. Výroba sa ukončila v roku 1995.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Fiat Uno 83-02

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Fiat Uno 83-02

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Fiat Uno 83-02 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Silentbloky Strongflex, Powerflex, Deuter Fiat


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Silentbloky Strongflex, Powerflex, Deuter Fiat spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Silentbloky Strongflex, Powerflex, Deuter Fiat v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím