Alfa Romeo

Polyuretánové silentbloky pre Alfa Romeo

Podkategórie:

  • 75
    Alfa 147 silentblokyalfa 147 silentbloky zadne

    Alfa Romeo 75 sa dostala do výroby v roku 1985 ako nasledovník verzie Giulietta. Názov 75 značí oslavu 75 výročia značky Alfa Romeo. Výroba tohto modelu bola ukončená v roku 1992.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 75

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 75

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 75 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 145 94-00
    alfa romeo 145 silentbloky

    Alfa Romeo 145 prišlo na trh v roku 1994. Verzia 145 predstavovalá trojdverovú variantu. Verzia 146 bola päťdverová varianta.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 145

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 145

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 145 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 146 95-00
    alfa romeo 145 silentbloky

    Alfa Romeo 145 prišlo na trh v roku 1994. Verzia 145 predstavovalá trojdverovú variantu. Verzia 146 bola päťdverová varianta.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 146

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 146

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 146 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 147 00-09
    Alfa 147 silentblokyalfa 147 silentbloky zadne

    Alfa Romeo 147 bola predstavená v roku 2000 na autosalóne v talianskom Turíne. Model nahrádza predchádzajúce verzie 145 a 146, tiež dostal vyznamenanie auto roka 2001. Fanúšikom najviac ostala v pamäti verzia GTA, ktorá skrývala pod kapotou V6 motor s objemom 3.2 litra a výkonom 250 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 147

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 147

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 147 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 155 92-98
       

    Alfa Romeo 155 prišlo do výroby v roku 1992. Vyrobených bolo 192618 kusov. Výroba bola ukončená v roku 1998.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 155

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 155

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 155 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 156 97-06
     alfa 166 zadne silentbloky

    Alfa Romeo 156 s objavila prvýkrát na Frankfurtskom autosalóne v roku 1997 ako nasledovník modelov 155 a 156. Robila sa ako sedan aj combi, tiež s predným pohonom, ale aj s pohonom 4x4. V roku 2003 došlo omladenie dizajnu v podobe faceliftu a v roku 2005 bol predaj ukončený.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 156 97-06

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 156 97-06

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 156 97-06 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 159 05-11
       

    Alfa Romeo 159 sa dostala do výroby v roku 2004 ako nasledovník modelu 156. V roku 2006 sa umiestnila ako tretia v ankete europske auto roka.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 159

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 159

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 159 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 164 (87-98)

    Alfa Romeo 164 je automobil vyššej strednej triedy vyrábaný v rokoch 1987 až 1997 talianskou automobilkou Alfa Romeo. Model 164 bol predstavený na autosalóne vo Frankfurte. Automobil bol súčasťou projektu Tipo 4, v rámci ktorého koncern Fiat spoločne so Saabom vyvinul podvozkovú platformu pre automobil vyššej strednej triedy s pohonom všetkých kolies.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 164 87-98

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 164 87-98

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 164 87-98 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • 166 98-07
    Alfa 147 silentblokyalfa 147 silentbloky zadne

    Alfa Romeo 166 predstavovala sportovejšiu limuzínu vyššej strednej triedy. Do výroby sa dostala v roku 1998, s 2 litrovým motorm Twin Spark a troma motormi V6, kde najvýkonnejšía varianta ponúka výkon 166kw. Oblúbenou verziou bol vznetový 2.4 litrový 4 valec so vstrekovaním Common rail a výkone 150 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo 166 98-07

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 166 98-07

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo 166 98-07 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Affeta Giulietta GTV (72-87)

    Alfa Romeo Giulietta (Tipo 116, taliansky typ 116) je malý výkonný limuzínový automobil, ktorý vyrába talianska automobilka Alfa Romeo v rokoch 1977 až 1985. Automobil bol uvedený na trh v novembri 1977, pričom jeho názov bol pôvodný. Giulietta z rokov 1954 až 1965, bol to nový dizajn založený na podvozku Alfa Romeo Alfetta (vrátane jeho zadnej prevodovky).

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo Affeta Giulietta Gtv 72-87

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Affeta Giulietta Gtv 72-87

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Affeta Giulietta Gtv 72-87 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Brera 05-10

    Alfa Romeo Brera je športový automobil, ktorý v rokoch 2005-2010 vyrábala talianska automobilka. Bolo vyrobených iba 12 488 kusov verzie Spider a 21 786 kusov verzie Brera. Najvýkonnejší motor 3,2 V6 mal 260 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Rome Brera 05-10

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Rome Brera 05-10

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Rome Brera 05-10 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Giulietta 10-

    Alfa Romeo Giulietta (2010: Typ 940) je automobil nižšej strednej triedy vyrábaný talianskou automobilkou Alfa Romeo. Výroba modelu Giulietta bola zahájená koncom roka 2009 a po prvýkrát bola predstavená na marcovom autosalóne v Ženeve v roku 2010.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo Giulietta 10

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Giulietta 10

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Giulietta 10 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • GT 03-10

    Neviete sa zorientovať? kliknutím na jednotlivé silentbloky na obrázku sa dostanete ku konkrétnemu produktu

    Alfa Romeon GT predstavuje 2 miestne kupé postavené na platforme 147 a 156. Auto dizajnované legendárnym Bertonem sa vyrábalo v do roku 2003 do roku 2010. Najvýkonnejšia verzia používala 6 valcový motor uložený do V, jej obsah bol 3.2 litra a výkon predstavoval 240 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo GT 03-10

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo GT 03-10

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo GT 03-10 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • GTV & Spider 95-05
    Honda Integra DC5 predné silentblokyHonda Civic 7 EP zadne silentblokyHonda Integra DC5 zadne silentbloky

    Honda Integra DC5 silentbloky

    Honda Integra DC5 predné silentblokyHonda Civic 7 EP zadne silentblokyHonda Integra DC5 zadne silentbloky

    Honda Integra DC5 silentbloky

    Alfa Romeo GTV Spider prišli do výroby v roku 1993 až do roku 2004. GTV je coupé 2+2 a Spider predstavuje dvoj miestny roadster. Vrcholová verzia 3,2 V6 mala výkon 240 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo Gtv Spider 95-05

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Gtv Spider 95-05

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Gtv Spider 95-05 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Mito 08-
    Audi 50 predné silentblokyAudi 50 predné silentbloky

    Alfa Romeo Mito predstavuje 3-dverový hatchback postavený no podvozku Fiatu Grande Punto. Názov Mito zahŕňa skratku dvoch velkých talianskych miest, kde v prvom ( v Miláne) bol nadizajnovaný, v druhom ( Turín) bol vyrobený. Najvýkonnejší motor 1.4 ponúkal výkon 170 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo Mito 08-

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Mito 08-

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Mito 08- dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

  • Spider 05-10
       

    Roadster verzia Spider bola vyrábaná v rokoch 2006 až 2010. Obe verzie boli vyrábané dizajnérskou firmou Pininfarina. Bolo vyrobených iba 12 488 kusov verzie Spider a 21 786 kusov verzie Brera.

    Silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo Spider 05-10

    Silentbloky STRONFLEX sú vyrábané v dvoch variantoch červené a žlté . Červené su tvrdosti 80 Sha a sú projektované ako náhrada oem silentblokov. Žlté sú tvrdosti 90 Sha a ich využitie je prevažne v motorsporte alebo pre zákazníkov, ktorý preferujú jazdné vlastnosti pred komfortom. Niektoré silelentbloky sú však iba v žltom variante, v prípade kde by bolo červené riešenie makšie ako OEM

    Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Spider 05-10

    polyuretávnové silentbloky powerflex sú vyrábané vo viacerých variantoch a tvrdostiach. štandartne sú vyrábané v tvrdosti 80 Sha a fialovej farbe, v pripade motorových silentblokov sú 'o' niečo makšie, naopak black verzia je najtvrdšia zo všetkých v našom portfóliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex na Alfa Romeo Spider 05-10 dopĺňajú portfólio silentblokov strongflex, čím vieme pokryť takmer každé vozidlo na našom trhu.

    Niektoré popisy vozidiel sú www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Silentbloky podľa auta Alfa Romeo


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Silentbloky podľa auta Alfa Romeo spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Silentbloky podľa auta Alfa Romeo v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím